CRM løsning der virker

CRM løsning der virker

Jeg har igennem de seneste par måneder afprøvet forskellige CRM løsninger, og har endelig kunne konstatere hvilken en, der er min favorit. Det er et CRM system, som jeg også vil anbefale dig, at benytte dig af – nemlig SkyViewCRM. SkyViewCRM et et dansk CRM, der hjælper deres kunder med at holde relationerne mellem deres kunder, og dem vedlige. Herudover kan det bruges på alle platforme, dvs. Mac, PC, Smartphone, iPad osv. 

Men hvorfor bruge et CRM system? I gamle dage, før Nettet kom kendte butiksejerne, stort set alle deres kunder, og havde tætte relationer med dem. De kunne huske hvad de sidst havde snakket sammen om, hvilken slags hund vedkommende havde derhjemme, om de havde noget familie osv. I dag kender man som “butiksejer” stortset ikke sine kunder på den måde, det er derfor vigtigt at kunne holde relationen vedlige blandt andet i salgsprocessen. Før i tiden brugte sælgere notesblokke, kalendere osv. i dag kan de bruge et CRM system til at holde overblikket over kunderne i deres pipeline.

Med SkyViewCRM kan jeg holde styr over alle mine sendte, og modtagne e-mails, alle tilbud, noter, kontrakter, nøgletal der er relevante for min forretning. Det er designet til alt fra økonomifolk til markedsføring- og salgspersonalet, og det kan jeg rigtig godt lide, da jeg falder ind i målgruppen. Virksomheden er desuden utrolig serviceminded, og hjælper dig igang med det hele, herudover får du lov til at prøve det gratis i 14 dage.

De øvrige CRM systemer jeg har prøvet har været utrolig kompliceret, og uoverskuelige, det har gjort dem svære for mig at komme igang med. Men med SkyViewCRM har jeg kunne komme igang let, og uden besvær, og det har nok været det der i sidste ende tiltalte mig mest.

Tag et kig på CRM løsningen her: SkyViewCRM.dk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *